reklama

Holden Caulfield

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V krajine ticha a nádeje som kráľom

žijúcim v záhrade brán.

Opitý rudou vodou tečúcou z kôry nemých stromov.

Prilož dlane ku krku a v kriku pritlač.

S Bohom dávno nevychádzam, vzal som mu klenoty.

Nik mi neukradne nechcený titul,

žijem ako Holden Caulfield.

Pred svitom utekám do polnoci, červená koruna žiari

ako pochodeň.

Daj mi, čo naozaj potrebuješ, nevinnosť je dávno mŕtva.

V krajine ticha a nádeje som kráľom,

opitý príbehmi ukrytých poddaných.

Život napodobňuje umenie, vraz do srdca niekoľko slov.

Vážne nechcem vedieť, čo je pre mňa dobré, pretože Boha

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

som dávno zabil. Opakuješ: „Všetko je v poriadku.“

Nik mi neukradne nechcený titul,

žijem ako Holden Caulfield.

Špinavá izba je hrad, nepohodlná stolička trón a fotoalbum šašo.

Kráľovstvu túžim dať, čo už roky nemám,

slovami kŕmim niekoľko tieňov pochovaných v noci.

Šaliem, keď sa mi prihováraš. Verš padá k veršu.

Neprestajne sa pýtam: „Ak budem krajší, budeš kráľovnou?“

Keď ťa chytím nad útesom, vždy odpovieš iba:

„Nežiť nie je ťažké.“

Nikomu nikdy nedám nechcený titul,

potrebujem žiť ako Holden Caulfield.

Andrej Špeťko

Andrej Špeťko

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítam, píšem, niekedy som ticho. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu