reklama

Zvláštne pocity

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak ma už pobozkaj.

Dopi posledný pohár a oblíž si pery.

Otvor dvere do sveta za barom,

udri ma znudenými očami.

Áno, milujem ťa, ... teda som myslel,

že by som ťa rád spoznal.

Niekedy hovorím o zbytočných hlúpostiach,

teda, niekedy ti ich prezradím ...

A niekedy mám tie najhlúpejšie nápady ...

Nikdy si nerozumela tým zvláštnym pocitom.

Tak ma už pobozkaj,

zapáľ si poslednú cigaretu a potom ma pobozkaj.

Tvoj starý kabát

s vôňou čučoriedok a farbou soboty,

tvoj pohľad a niekoľko pieh

pritiahnú pozornosť i po záverečnej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kabát pod svetlom lámp.

Áno, milujem ťa, ... teda máš na mysli,

ako potrebuješ milovať.

Svetlo jemne bliká.

Myslel som, že tvoje oči budú znudene

odchádzať

za vodou tečúcou dolu po chodníku,

ty si ale ticho.

Dnes nás to ale vôbec

nezaujíma,

pretože sme nikdy nerozumeli

tým zvláštnym pocitom.

Andrej Špeťko

Andrej Špeťko

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítam, píšem, niekedy som ticho. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu