reklama

Cesta do Bratislavy

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dievča, sadni do auta, už ma unavuješ

Nezabudni sa prezliecť do bieleho, nebudeme ladiť

Nepotrebujem tvoju náklonnosť, mapu som zahodil

Pôjdeme v nedeľu pod sivou oblohou

Netvár sa tak malo, nie som o nič vyšší

Bude nám hrať hudba, ktorá doláme nielen kosti

Zapáľ si cigaretu a pobozkaj ma na pravé líce

Vydýchni na mňa dym, musím hľadieť vpred

Čaká nás cesta do Bratislavy na ukradnutom aute

Predbehneme ostatné rozmazané páry

Všetko ovládam so špinavými podrážkami

Nemôžeme zastaviť, i tak nestíhame

V popole pochovaných niekoľko filtrov

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slová ukryté v hluku obľúbených skladieb

Nohy ti odpočívajú na palubnej doske

Keď sa spolu rútime a ty nevieš cestu

Andrej Špeťko

Andrej Špeťko

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítam, píšem, niekedy som ticho. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu