reklama

Keď si líham spať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Máš na perách ešte trochu radosti?

Cítiš niekedy pokušenie dať viac milosti?

V rukáve zvýšilo pár kariet, s ktorými nevyhráš.

Trápi ma len, koľko tajomstiev pred spaním schováš.

V denníku ti zostalo niekoľko posledných makiet,

v pamäti návod ako porušiť niekoľko etikiet.

V hlave si ťa skladám každým večerom,

opúšťam sny s prvým polnočným úderom.

Týždne odchádzam spať do mojej tmy osamote,

opitý lacným mokom zabitý v nemote.

Chcem to počuť?

Či táto rieka pre nás tečie oboma smermi.

Vieš ma nepočuť?

Dúfal som, že na noc nezostaneš, ver mi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obaja dávno vieme,

že najlepšie rozhovory sú, keď sa nevidíme.

Keď si líham spať.

Chcela si niekedy zavolať, keď ti chlad perín vezme spánok?

Pretože ja vždy.

Možno zbytočne zaspávam na vankúši z mojich spomienok,

zúfalé dohady.

Keď si líham spať.

Nazbierala si konečne odvahu?

Premýšľal som, či je vhodné ťa budiť ešte pred budíkom.

Dopisujem v noci dlhú úvahu.

Viem, že už sme obaja posmelení vyhádzaným šatníkom.

Môžeme žiť oddelene alebo umrieť spoločne.

Vekom sa už naučíš milovať druhého stručne.

Keď si líham spať

príliš zamestnaný tvojou absenciou.

Zatiaľ musím tápať

postihnutý chvíľkovou urgenciou.

Musíš ma už chápať,

SkryťVypnúť reklamu
reklama

prečo zaspávam s malou ambíciou.

Keď si líhame spať…

Andrej Špeťko

Andrej Špeťko

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítam, píšem, niekedy som ticho. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu