reklama

Tulák

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V parku mám lavičku

Schválne tu bývam

Nemyslím na predsavzatia

Lenivo upratujem pieskovisko

Mesiac sa túla nad hlavami

Skryl by som ti pery do dlaní

Tancuj, dnes to neprespíš

Možno sa niekedy stretneme bosí

Ak mi povieš, že ma dnes potrebuješ

Zabalím všetky slová do citov

Nedbalo ich skryjem pod lavičku

Prídem s prvým tichom

V parku mám lavičku

Nechtiac tu spávam

Vymýšľam nám príbehy

Kabát suším na preliezkačkách

V hrnčeku mám ešte trochu nádeje

Ráno si z nej odlejem pod jazyk

Prečítam ti poviedku z fotografie

Z mesta pripravím veľkú hostinu

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak mi povieš, že ma dnes potrebuješ

Nájdem si najlepší oblek a vôňu

Odovzdám inému svoju lavičku

Prídem s posledným dažďom

Andrej Špeťko

Andrej Špeťko

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Čítam, píšem, niekedy som ticho. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu